vind de wolken erg zwart terwijl de lucht erg blauw is. denk dat het een bewuste keuze is van jou. maar als ik eerlijk mag zijn vind ik die verhouding niet kloppen voor mijn gevoel. komt voor mij onnatuurlijk over.
Eerste reactie: apart plaatje! Na iets langer kijken komen echter de fronsjes op het voorhoofd want de donkere zwarte wolken in dit mooie plaatje komen toch een beetje vreemd over
Inderdaad hier en daar wat donker, maar ik kan het sterke contrast (zoals van jou gewend) eigenlijk wel waarderen. Mooie plaat! Je hebt een duidelijk herkenbare eigen stijl.
Net als Wim heb ik er ook een beetje moeite mee met de grote contrasten. Maar zoals al aangehaald, dat is jou stijl wat ook heel vaak juist perfect uitpakt.
Bedankt voor jullie op en aanmerkingen... Vind zelf het contrast tussen de donkere wolken, de blauwe lucht en de zonnestralen goed over komen; vraag me af of ik de woken bv lichter zou moeten maken. Vind vooral de sterke zonnestralen die door de wolken snijden sterk overkomen. Bij nader inzien zou ik um misschien moeten croppen omdat het donker wel erg overheersend is... Misschien dat dan de hele sfeer wat anders overkomt.
Haha, op mijn laptop ziet ie er gaaf uit. Precies genoeg details in de wolken... Moet er wel even bijvertellen dat dat scherm erug licht is. Vind het harde contrast wel mooi en zonnestralen komen zo mooi uit. Misschien dat je de wolken een tikkie op zou kunnen lichten...