Is een mooie, dit is nou een goed voorbeeld waar de achtergrond van een foto veel meerwaarde heeft. De bolletjes zorgen voor een aparte ondergrond die aangenaam wegkijkt, en waarop vliegje mooi op wordt gepresenteert.
@Mendel: nadat ik de foto op het schermpje van m'n camera zag twijfelde ik wel over de achtergrond. Eenmaal op de pc waren m'n twijfels weg en vond ik het toch wel rustig kijken ondanks dat het toch vrij druk is.
Mooi scherp op zijn kop, maar vanuit deze opnamestand zou ik de vleugels er zelf graag scherp op zien
Mooie foto en goed scherp De vleugels krijg je nooit scherp omdat je dof gewoon te klein is Zelfs al had je een kleiner diafragma genomen. Dat is nou eenmaal de beperking van macro fotografie. Diegene die vinden dat de vleugels scherp moeten zijn moeten maar eens uitleggen hoe? In deze compo.
Bedankt voor de reacties en Struisvogel voor het uitleggen wat ik wilde vertellen Bij een nog kleinere diafragma opening wordt ook de onder- achtergrond scherper en dat levert een heel drukke foto op maar nog steeds geen vlieg die er van voor naar achter helemaal scherp op staat. Verder spreken foto's met een beperkte DOF me veel meer aan, maar dat is natuurlijk ook weer een kwestie van smaak