Vanmorgen liepen deze kleine miertjes met een dode pissebed te zeulen. Technisch niet de beste foto's, is ook moeilijk op je buik op het terras en een springende hond om je heen en maar hopen dat hij niet op dit tafereeltje terecht kwam , maar het leek me leuk dit te laten zien.
Technisch inderdaad niet de beste foto's, maar foto 1 ziet er toch best acceptabel uit? Ik zou nog wel iets met de levels doen. Foto 1 laat naar mijn mening ook het beste zien wat er aan de hand is
Leuk om te zien maar niet echt bijzondere foto's ik had ze in Ratjetoe geplaatst. Denk het zelf achteraf soms ook als ik foto's ter beoordeling heb geplaatst
Je hebt helemaal gelijk Cinemovie, dat was een betere plaats geweest. Even niet aan gedacht. Ik heb drie foto's geplaatst om te laten zien dat de pissebed echt werd versleept, dat is goed te zien aan de plaats op het terras.
Bedankt voor alle reacties. Als ik een volgende keer weer eens zoiets zie zal ik de hond even opsluiten, dan kan ik wat meer tijd besteden aan de technische kant zonder te veel op mijn camera en het tafereeltje de hoeven letten. .