Klopt, zonder beker ziet het eruit alsof ze omhoog vliegen haha. Wat eigenlijk ook wel leuk is Leuke foto, heb je dat gewoon met flits gedaan? Ik had trouwens het broodje horizontaal gelegd..weet niet waarom Beweging is je zeker gelukt
Eigenlijk zie ik geen beweging, maar heb je deze bevroren. Wel goed gedaan. Ik zou w.s. ervoor gekozen hebben om ondergrond waar de boterham opligt in dezelfde kleur te houden als de achtergrond. Ook zou je de boterham op een vlak voorwerp kunnen leggen, ben je gelijk de zwarte schaduw in de ronding van het bordje onder de boterham kwijt. Heb je ingeflitst waardoor de schaduw is ontstaan? - zie net dat je dat gedaan hebt Zie dat je net een update hebt geplaatst. Toch vind ik hem wat hebben ... helemaal als de hagelslag van iets hoger was komen vallen.
Ik mis de beweging in je foto, dus wat dat betreft ben je hier niet in geslaagd. Probeer dit eens met een wat langere sluitertijd en laat de flitser dus maar even in de kast liggen Mocht je de flitser toch willen gebruiken... flitsen op het tweede gordijn (nee, niet die van de woonkamer ) is dan een goede optie.