Mooi doorkijkje. Fijne vlakverdeling. Deze doet het denk ik ook heel goed in een zachte zwart wit omzetting waarin je de bruintinten omzet naar zachte grijstinten.
Wat ik het mooiste vind in deze inmiddels zeer fraaie serie van de plank, is dat je in eerste instantie een volstrekt abstract beeld ziet (met idd aangename kleuren en goede beeldopbouw) en dat je dan in tweede instantie, na goed kijken, begrijpt dat je "gewoon" weer een doorkijkje laat zien op een deuropening op een hogere etage. Heel fijn, die subtiele kijkplaatjes.
Bedankt allemaal. @ Fran: ik heb even gekeken naar een omzetting, ik kreeg hem niet naar mijn zin. Misschien kun je laten zien hoe jij het bedoelt? @ Mendel: ik moet Bauhaus opzoeken en zie wel raakpunten in zowel kleur al vlakverdeling . @ Peter en Janneman: Dank voor de complimenten..de plank is bijna afgestoft. gr Harry
Maarten. Dank je Fran, zo had ik hem ook ongeveer. Ik heb een wat dubbel gevoel: op deze manier past ie veel beter in de serie. Als ik hem ooit zal plaatsen als serie zal ik hem zeker zo omzetten. Ik denk toch dat ik het meeste val voor de bijzondere kleur in de oorspronkelijke versie. Bedankt voor je moeite . gr. Harry