Dank weer, heren!
Frans, toch wel blij dat je nog even wat explicieter bent. Vooropgesteld: ik waardeer alle commentaren, ook als er dingen staan die ik in eerste instantie niet kan plaatsen. Het helpt me toch weer wat verder door te denken, zo ook hier. Het is namelijk best een valkuil voor ons allemaal hier om teveel terug te vallen op bekende paden, en zo de verrassing uit je werk te laten verdwijnen. Echter, ik doe eerlijk gezegd juist erg mijn best om dat te voorkomen, dus ik was toch wat verbaasd. Heb er een beetje over lopen piekeren en was tot de slotsom gekomen dat ik geen trucjes gebruik (hier niet in elk geval) maar wel dus op moet passen om niet in herhaling te vallen. Ook daar is hier overigens geen sprake van, ik heb nooit eerder door een aquarium heen gefotografeerd
Ten slotte wil ik nog even opmerken dat mijn eigen ruimtelijk inzicht zo slecht ontwikkeld is dat ik meestal exact de verkeerde kant oploop, dus ik doe geeneens mijn best om dat soort dingen te begrijpen. Daarom vind ik het zelf ook helemaal geen complexe beelden