Exif: f/5,6, 1/750s, ISO200, -0,3EV, 26mm, cf1,5 (Fuji X-T20, 18-55 F2,8-4,0)

Nee wat mij betreft niet, ik vind de foto zeer zeker geslaagd en niet omdat het Peter isFotosmurf schreef: ..........maar kan het zijn dat we Peter zo waarderen om zijn kunstzinnige platen dat we alles mooi vinden?
Voor mij is deze geslaagd vanwege de symboliek ( wel of niet zo bedoeld door de fotograaf ) en als kadootje de lijnen in de foto ( mijn afwijkingFotosmurf schreef: Maar kan je zeggen wat deze foto geslaagd maakt zodat wij als leek het ook snappen.

Syboliek kan ik nog wel snappen zoals jij het uitlegt, de afwijking die jij hebt heb ik niet en de lijnen snap ik dus niet maar dat zegt meer over mij dan over de lijnen.Mdevil schreef:Voor mij is deze geslaagd vanwege de symboliek ( wel of niet zo bedoeld door de fotograaf ) en als kadootje de lijnen in de foto ( mijn afwijking)
Dit zie ik dan als de symboliek die Mdevil bedoelde.Harry schreef:Ik zie ook de mooie tegenstelling van de harde steen en de kwetsbaarheid van de bloem
Ik denk ook dat dat het is....noem het smaak, noem het anders kijken, het is in ieder geval wel zo we niet hetzelfde 'mooi' vinden, hoewel er soms wel eens een foto bij zit die ook ik mooi/leuk/apart kan vinden, net zoals pas die foto van dat filter dat op rijen met stoelen leek.petervaneekelen schreef: Ik ben me er in de loop der jaren van bewust geworden dat ik op een volstrekt andere manier naar foto's kijk dan dat met name natuurfotografen doen. Geeft niks, is zelfs wel leuk.
Je weet natuurlijk niet hoe Ron of ik zoenen.petervaneekelen schreef:Als ik kusjes wil ga ik wel naar mijn vrouw(die trouwens een prima foto criticus is, maar dat terzijde).
Ik kijk altijd naar de foto Peter, die beoordeel ik en niet de fotograaf.petervaneekelen schreef:Ik mag toch hopen dat commentaar op een foto op de foto is gebaseerd, en niet op de fotograaf (afgezien van een gebbetje zo nu en dan wat ik dan wel weer erg leuk vind).