Maandopdracht, low-key: Martinvh
- Martinvh
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Nu is het volgende punt,... onderbelichting,.... artistiek of technisch
Nee just kiddin'
er zijn gewone vele opvattingen van low-key / high-key en andere begrippen.
vele interpretaties , waarvan er ook vele juist zullen zijn
Ik heb gewoon mijn interpretatie van low-key neer gezet en dat was 't eigenlijk wel,...
heb ook vele andere gezien en moet zeggen dat ook die erg goed en mooi zijn
ofwel een meningsverschilletje op z'n tijd en een discussie is goed, maar "let's all be friends" en

Nee just kiddin'
er zijn gewone vele opvattingen van low-key / high-key en andere begrippen.
vele interpretaties , waarvan er ook vele juist zullen zijn
Ik heb gewoon mijn interpretatie van low-key neer gezet en dat was 't eigenlijk wel,...
heb ook vele andere gezien en moet zeggen dat ook die erg goed en mooi zijn
ofwel een meningsverschilletje op z'n tijd en een discussie is goed, maar "let's all be friends" en
- DandA
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
De kleuren versie is m.i. beter. En inderdaad aan de rechterzijde niet onderbelicht. Toch lijkt dit wel het geval bij de zw versie.
Wel zou het lichaam links enige (al is het minimaal) tekening moeten tonen en daarmee los moeten komen van de achtergrond. Dat is nu niet het geval zoals te zien is in jouw grijspixel kaartje.
Waarom heb je niet links een reflectie scherm geplaatst om het net een tandje op te lichten? (dat mag volgens wikkie wel)
Wel zou het lichaam links enige (al is het minimaal) tekening moeten tonen en daarmee los moeten komen van de achtergrond. Dat is nu niet het geval zoals te zien is in jouw grijspixel kaartje.
Waarom heb je niet links een reflectie scherm geplaatst om het net een tandje op te lichten? (dat mag volgens wikkie wel)
Mooie low-key foto!
Korrel erin vind ik jammer. (Kleurenversie vind ik persoonlijk mooier.)
Korrel erin vind ik jammer. (Kleurenversie vind ik persoonlijk mooier.)
- Martinvh
- Lid

- Contacteer:
@ DandA , ik ben bang dat de korrel ( al is het voor mij toch wel een toevoeging ) de schuld heeft van het nóg wat donkerder maken
En idd, normaal (zie de low-key's van adrie ) werk ik idd met een fill-light of reflector,... maar heb het hier echt basic gehouden met enkel 1 lichtbron.
Hier is een levels check vd kleuren versie voor compressie, dus vanuit het originele formaat.

En idd, normaal (zie de low-key's van adrie ) werk ik idd met een fill-light of reflector,... maar heb het hier echt basic gehouden met enkel 1 lichtbron.
Hier is een levels check vd kleuren versie voor compressie, dus vanuit het originele formaat.

- sho man
- Lid

- Contacteer:
in je uitleg in de start van de opdracht laat je een foto zien met een vullicht op de rechter kant (daar de schaduw kant) dat had van mij hier links ook gemogen maar ik vindt het wel een erg mooie foto en zeker lowkey
van wat ik er van snap dan.
heb zelf geen studio mogelijk heden dus ga zo maar ff buiten spelen
groet Sieger
heb zelf geen studio mogelijk heden dus ga zo maar ff buiten spelen
groet Sieger
- Martinvh
- Lid

- Contacteer:
klopt Sieger, ben het ermee eens dat net als wat DandA ook aangaf ik beter een reflectortje of vullicht daar had kunnen gebruikensho man schreef:in je uitleg in de start van de opdracht laat je een foto zien met een vullicht op de rechter kant (daar de schaduw kant) dat had van mij hier links ook gemogen maar ik vindt het wel een erg mooie foto en zeker lowkey
heb zelf geen studio mogelijk heden dus ga zo maar ff buiten spelen![]()
groet Sieger
Bij modellen/klanten ben ik daar idd wel alert op om alles goed te plaatsen,... maar bij mijzelf ,......
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mooie foto en mooi zelfportret!
- Martinvh
- Lid

- Contacteer:
Henry schreef:Geef mij de updates maar. De eerste bevat allerlei paarse en groene spikkels
had net een spikkeltjes ijsje op
Paarse en groene spikkels komen vd toegevoegde korrel Henry