De foto is wat ik wil laten zien. Het "What you see is what you get" principe.Frans schreef:Deze foto houdt mijn aandacht niet echt vast.
Vraag me af wat je ons wilt laten zien.
Valt wel mee.Frans schreef:Mijn vraag was wellicht wat lomp gesteld.
Excuus daarvoor.

Juist de andersom-variant kan interessante beelden opleveren. Hier ben je daar voor mij nog niet helamaal in geslaagd. Geen idee wat je moet veranderen om het wel voor mij interessanter te maken. Is denk ik gewoon het proces waar we doorheen moeten.Ron62 schreef:Het heeft niet mijn voorkeur, gebouw scherp en fietser onscherp, ik zie dat liever andersom(er zijn ook mensen hier die dit juist mooi vinden, dus is ook een kwestie van smaak)...
Zoals ik al zei is dat denk een kwestie van smaak, ik ben meest niet zo van de interessante/experimentele en abstracte fotografie.....het is voor mij maar heeeel af en toe dat daar voor mij iets leuks/moois bij zit.Henry schreef:Juist de andersom-variant kan interessante beelden opleveren.

@Henri: Daar ben ik ook bang voor....Is denk ik gewoon het proces waar we doorheen moeten.
@Ron: ik ook niet en zeker niet als het niet zo bedoeld is...ik ben meest niet zo van de interessante/experimentele en abstracte fotografie