In foto 1 vliegt de drone van mij af. In foto 2 daalt de drone onderwijl nog doorvliegend en reikt de eigenaar er naar. In foto 3 vliegt de drone naar links over de akker.

36.8mm - f/8 - 1/125s - ISO100

Zal wel weer een belangrijke denkcel missen, maar waarom is dat zo verbazingwekkend?Fotosmurf schreef: 08 mar 2026 23:22 Wat mij vooral opvalt dat de drone zo scherp is met deze sluitertijden.

Misschien heeft mijn cel wel een error. maar ik vind 1/125 best spannend met een vliegende drone vandaar mijn opmerking.Ine S schreef: 09 mar 2026 20:08 Zal wel weer een belangrijke denkcel missen, maar waarom is dat zo verbazingwekkend?
Dan liep je dus tegen de beperkingen van je camera aan en is inderdaad de enige oplossing om met grijsfilters te werken als er teveel licht is....weet alleen niet of er op jouw camera ook filters geplaatst kunnen worden?Ine S schreef: 09 mar 2026 20:40 Ik kan niet lager dan ISO 100 en diafragma niet kleiner dan f/8 of groter dan f/3.4 (wat uiteraard afhankelijk is van afstand) dus … Maar ik kijk uit naar jouw voorbeelden want kan alleen maar leerzaam zijn.