zeker! het hoeft niet altijd als ´fout´ gezien worden..dhldhldhl schreef:Flare kan inderdaad een erg leuke toevoeging aan je foto zijn
fotografen teminologie
Ik vind het altijd bij filmen een extra dimensie van de temperatuur geven, maar er is verschil tussen bedoelde flare en dus weten hoe het komt en het forceren, en niet begrijpen en daarna het mooi gaan vinden
Maar het ging niet over mooi of lelijk. Het is namelijk moeilijker wat Jeroen deed, dan om het te voorkomen
Maar het ging niet over mooi of lelijk. Het is namelijk moeilijker wat Jeroen deed, dan om het te voorkomen
Maar weten wanneer je het krijgt (het technische verhaal) en dan weten wanneer je het kunt voorkomen legt natuurlijk wel de basis voor weten wanneer je het wel kan toepassen.
Maar ik denk dat er meer mensen zijn die GEEN flare willen, en dat diezelfde groep of iets kleinere groep ook over de beperktere kennis beschikt of het geen reet interesseert. 
Echter sommigen wel
Echter sommigen wel
Yja, je hebt van die kennisabsorbers en mensen die denken; "boeien, ik heb er geen last van" :d