[img]http://i288.photobucket.com/albums/ll175/Cronos-666/Vogels/Laplanduil1.jpg[/img]
Groetjes Ad
JammerAmyLee schreef:Mooie gedetailleerde opname, de achtergrond vind ik minder..jammer.

Yep vogels in de vrije natuur vast leggen is ook veel leuker en meer een uitdagingvogelzoeker schreef:Ik vindt het gehele plaatje qua uitsnede wel mooi zo.
Mooie scherpte en belichting op de kop.
(maar ja toch liever in de natuur)

Yep dat kan ook pafeme . Maar ik geeft zelf de voorkeur aan dit formaat .pafeme schreef:ik vind het een mooie en vind de achtergrond hier heel goed passen. Mooi vastgelegd en mooi licht op de uil. Misschien kun je nog overwegen om er een vierkante crop van te maken..

Ik bedoel ook alleen maar dat ik het zelf jammer vind...ik zie graag een foto waarvan ik voor mijzelf vind dat het helemaal klopt. De achtergrond trekt teveel aandacht naar zich toe is mijn mening...maar gelukkig ben ik hier een buitenbeentje blijkbaarSavatage schreef:JammerAmyLee schreef:Mooie gedetailleerde opname, de achtergrond vind ik minder..jammer.. vind van niet hoor want door dat licht op de achtergrond en de structuren maakte ik juist de foto
Maar dat u het niet mooi vind dat kan . Maar jammer nope
.
O okéAmyLee schreef:Ik bedoel ook alleen maar dat ik het zelf jammer vind...ik zie graag een foto waarvan ik voor mijzelf vind dat het helemaal klopt. De achtergrond trekt teveel aandacht naar zich toe is mijn mening...maar gelukkig ben ik hier een buitenbeentje blijkbaarSavatage schreef:JammerAmyLee schreef:Mooie gedetailleerde opname, de achtergrond vind ik minder..jammer.. vind van niet hoor want door dat licht op de achtergrond en de structuren maakte ik juist de foto
Maar dat u het niet mooi vind dat kan . Maar jammer nope
.
![]()
...en we gaan hier geen "u" zeggen toch...laten we het gewoon gezellig houden

Ik volg.wilw schreef:Ook mij stoort de achtergrond geenszins.
Mooi belicht, scherp. persoonlijk zag ik links graag een tikje meer van de uil. Centimeterje was al genoeg geweest

Ik ook of de vierkante crop die pafeme al voorstelde (dat was namelijk ook mijn eerste ideeRon62 schreef:Ik volg.wilw schreef:Ook mij stoort de achtergrond geenszins.
Mooi belicht, scherp. persoonlijk zag ik links graag een tikje meer van de uil. Centimeterje was al genoeg geweest![]()