Groetjes Ad

AmyLee schreef:Mooie gedetailleerde opname, de achtergrond vind ik minder..jammer.
. vind van niet hoor want door dat licht op de achtergrond en de structuren maakte ik juist de foto
Maar dat u het niet mooi vind dat kan . Maar jammer nope
.
vogelzoeker schreef:Ik vindt het gehele plaatje qua uitsnede wel mooi zo.
Mooie scherpte en belichting op de kop.
(maar ja toch liever in de natuur)

pafeme schreef:ik vind het een mooie en vind de achtergrond hier heel goed passen. Mooi vastgelegd en mooi licht op de uil. Misschien kun je nog overwegen om er een vierkante crop van te maken..

Savatage schreef:AmyLee schreef:Mooie gedetailleerde opname, de achtergrond vind ik minder..jammer.
Jammer. vind van niet hoor want door dat licht op de achtergrond en de structuren maakte ik juist de foto
.

AmyLee schreef:Savatage schreef:AmyLee schreef:Mooie gedetailleerde opname, de achtergrond vind ik minder..jammer.
Jammer. vind van niet hoor want door dat licht op de achtergrond en de structuren maakte ik juist de foto
.
Ik bedoel ook alleen maar dat ik het zelf jammer vind...ik zie graag een foto waarvan ik voor mijzelf vind dat het helemaal klopt. De achtergrond trekt teveel aandacht naar zich toe is mijn mening...maar gelukkig ben ik hier een buitenbeentje blijkbaar![]()
...en we gaan hier geen "u" zeggen toch...laten we het gewoon gezellig houden
maar dat mag hoor ik heb daar geen problemen mee hoor graag de meningen van andere maar dat woordje jammer stond er een beetje vreemd achteraan . Maar je ziet liever een egale achtergrond daar ik ook niks mis mee dat doe ik ook regelmatig . Maar ik wijk daar ook graag vanaf om het op mijn manier te doen wat ik mooi vind
. Vogeltje met een egale achtergrond die zie ik elke dag voorbij komen 

Ik ook of de vierkante crop die pafeme al voorstelde (dat was namelijk ook mijn eerste ideeRon62 schreef:wilw schreef:Ook mij stoort de achtergrond geenszins.
Mooi belicht, scherp. persoonlijk zag ik links graag een tikje meer van de uil. Centimeterje was al genoeg geweest
Ik volg.![]()
).
.